Često postavljena pitanja

Često postavljena pitanja

Često postavljena pitanja

Kada ću primiti svoju narudžbu?
Procijenjeno vrijeme dostave navedeno je na stranici Troškovi dostave i rokovi. Vrijeme dostave je potrebno radi verifikacije plaćanja, pripreme narudžbe i same dostave. Kupac će od kurirske službe primiti SMS / e-mail o dostavi paketa na dan kada je narudžba izvršena te na dan dostave.
 
Hoću li dobiti e-mail potvrde o narudžbi nakon izvršene kupnje?
Da, nakon točno postavljene narudžbe, kupac dobiva e-mail potvrdu. Naslov e-maila - "Potvrda narudžbe br. ...".
Ako ne primite e-mail, provjerite mapu spam poruka na svom mail poslužitelju. Ako nema poruka, molimo kontaktirajte nas. Ponovno ćemo poslati poruku.
 
Gdje mogu pronaći broj narudžbe?
Broj narudžbe uključen je u naslov i sadržaj e-maila potvrde narudžbe "Potvrda narudžbe br. ...".
 
Kada ću primiti račun za moju kupnju?
Račun ćete dobiti zajedno s dostavom. Za sve naručene proizvode u internetskoj trgovini Heydude.hr izdaju se računi koji uključuju PDV. Ako niste primili račun, molimo kontaktirajte korisničku službu putem e-maila.
 
Kako platiti narudžbu kada odaberem način plaćanja - Gotovina pri dostavi?
Ako ste odabrali način plaćanja - Gotovina pri dostavi, narudžbu plaćate direktno kuriru.
 
Kako vratiti robu?
Procedura povrata određena je na web stranici – vraćanje robe.
 
Kako dobivam povrat novca?
Procedura povrata novca određena je na web stranici - vraćanje robe.
 
Koliko dugo treba pričekati povrat novca za vraćeni proizvod?
Povrat novca bit će izvršen unutar 14 radnih dana od dana primitka paketa. Dospjeli iznos bit će uplaćen na vaš račun u roku od 14 radnih dana.
 
 
Što bih trebao učiniti ako primljeni proizvodi ne odgovaraju mojoj narudžbi?

Ako primite proizvode koji ne odgovaraju vašoj narudžbi (oštećenja, pogrešan model, boja ili veličina), molimo vas da kontaktirate Korisničku podršku putem e-maila.

Moja košarica